lunes, 14 de mayo de 2012

inkesta



  1. Zure ustez zer eragin txar ditu edateak edo alkohola kontzumitzea?
  1. Gaixotasunak sortzea
  2. Ez dakit
  3. Festa gaizki pasatzea
  1. Noiz bait alkohola kontzumitu dezu?eta erreatzea probatu dezu?
  1. Bai
  2. Ez
  3. Ez naiz gogoratzen
  1. Zu edo zure lagunen bat esperientzia txarren bat izan du alkolaharekin?
  1. Bai
  2. Ez
  3. Ez naiz gogoratzen
  1. Nola uste dezu jendea alkoholiko bihurtzen dela?
  1. Asko edatea gatik
  2. Bizitza txarra eduki duelako
  3. Ez dakit
  1. Gauetan atera zenean eta ikusten dezunean jendea gaztea edanda, zer da burutik pasatzen zaizun lehenengo gauza?
  1. Ez naiz ateratzen
  2. Ez det inoiz pentsatu
  3. Berdin zait, bere bizitza da
  1. Zure kuadrilako jendea erretzen du?
  1. Bai
  2. Ez
  3. Ez det esango
  1. Zure gurasoak erretzen edo edaten dezulajakingu balute, zer pentsatuko luteke?
  1. Ez da nire kasua
  2. Niregan konfiantza galduko lukete
  3. Ez zaie inporta
  1. Zure gurasoak erretzen dute?
  1. Bai
  2. Ez
  3. Batzuetan
  1. Zer pentsatzen dezu zure adinean erretzen duen jendeaz?
  1. Ezer ez
  2. Berdin zait
  3. Gazteegiak direla
  1. Ondo iruditzen zaizu orain jarri duten tabakoaren aurkako legea?
  1. Bai
  2. Ez
  3. Berdin zait
Inkesta hau egiten asko ikasi dugu eta oso lan polita eta interesgarria izan da nire ustez. Ikasle batzuei galdetu diogu galdera berdinak eta harrigarriena dela gehienak edo ia gehienak gauza berdin pentsatzen dutela .Espero det zuen gustokoa izatea eta ondo pasatzea.

No hay comentarios:

Publicar un comentario